Wednesday, January 2, 2013

Apa itu WANGIAN Kasturi Syifa? KASTURI SYIFA' siap dirukyah 30 juzuk AL-QURAN dan pelbagai doa perlindungan diri,penyembuhan rohani,as syifa'. Kini Diiklan selalu di akhbar SINAR HARIAN setiap minggu, Mingguan Warta Perdana, dan terbaru TV Al-Hijrah dan Astro Awani.
Nabi SAW bersabda: "sebaik sebaik haruman adalah haruman kasturi" (riwayat muslim) Kasturi Syifa' adalah... wangian kasturi putih yg ditilawahkan 30 JUZUK AL-QURAN ,diruqyah dengan ayat ayat ruqyah,DOA SYIFA',almathurat,almuawwizat,ASMA UL HUSNA,selawat tafrijiyyah dan lain2 lagi..pelbagai kegunaannya sebagai protection dari gangguan manusia,syaitan,jin dan pelbagai lagi. Malah MENCANTIKKAN AURA TUBUH BADAN. Kasturi ini pemakainya jin kafir tak suka,malaikat suka,org soleh suka. banyak kelebihannya pada rohani kita. PAKAILAH SEBAGAI WANGIAN PERLINDUNGAN DARI PELBAGAI PENGARUH NEGATIF DAN MENGELAKKAN NIAT BURUK ORG PADA KITA. IA JUGA MEMPUNYAI KESAN TERAPI AURA.
Abu Hurairah ra berkata, Nabi SAW bersabda : “Tiap-tiap luka yang menimpa seseorang muslim di jalan Allah nescaya lukanya itu di hari kiamat tetap seperti ketika dia ditikam mengeluarkan darah. Warnanya warna darah, tetapi baunya bau kasturi”. (Bukhari dan Muslim) -dari hadis ini kita lihat betapa besar nilai kasturi itu sebagai wangian yang dipuji.
Testimoni Akhbar TERBARU! Warta Perdana, Sinar harian, Tv Al HIjrah
Lain-lain kelebihannya ialah: Meredhakan Allah SWT, menyukakan para malaikat dan orang-orang soleh, merangsang minda dan emosi lebih baik, menenangkan perasaan, dan dapat mengusirkan gangguan jin,sihir dan sebagainya. Pakailah untuk perlindungan dan penyembuhan diri. Bagus juga dipakai untuk kegunaan sekeluarga.
Menurut Imam Syafie R.A. bahawa antara perkara yang dapat menguatkan badan jasmani ialah dengan mencium bau-bauan yang harum (spt kasturi). Sumber: Madrasah Darul Atiq ~ Perisai diri dari pelbagai niat buruk orang terhadap kita ~ Perisai tempat kediaman, kerja, perniagaan dan sebagainya, ~ Ketenangan jiwa,release stress ~ Mencerdaskan akal dan mencetuskan aura positif, ~ Menangani masalah anak, ~ Menghindarkan perasaan gemuruh dan gementar, ~ Menghindarkan perasaan takut diganggu waktu malam dan sebagainya. ~ Menghindarkan dari gangguan mahkluk halus, jin dan sebagainya, ~ Doa perlindungan untuk ke tempat-tempat yang 'keras', ~ Doa perlindungan diri dari disihirkan orang dan sebagainya ~ Pelbagai hajat diri dengan izin Allah. InsyaAllah.
Cara order/Harga Pakej promosi: Klik sini atau @ http://www.kasturisyifa.com.my/p/order-harga-terbaru.html BAHAWA dinding-dinding syurga itu batu-bata dari perak dan emas. Tanahnya pohon kimkuma (Za'faran) dan buminya kasturi.' Mengamati petikan hadis riwayat Al-Bazzar ini membayangkan kepada kita betapa keenakan bauan kasturi itu sudah lama disebut dan disampaikan dari mulut ke mulut.Kasturi juga bertindak sebagai agen penyebar haruman selain dipercayai menjadikan bau haruman lebih tahan lama. TERKINI! Kami kini selalu iklankan di akhbar Mingguan Warta Perdana. Misi : Menyubur dan menyemarakkan Al-Quran dan sunnah Rasulullah S.A.W. melalui produk-produk yang bercirikan Islam. -Mengembalikan masyarakat daripada pembohongan yang khurafat, syirik, tawasul dengan jin dan sebagainya kepada memohon kepada ALLAH. # Digalakkan simpan sebotol Kasturi Syifa' utk kegunaan kecemasan Dapatkan dengan harga special diskaun. HARGA SEKOTAK Hanya Rm35 - semenanjung / Rm37- sabah dan sarawak. (HARGA PROMOSI!* Harga asal ialah Rm35.90 SM dan Rm39.90 SS) KOS PENGHANTARAN: Rm5 dikenakan. Cara order/Harga Pakej promosi: SMS/CALL: 013-5190208 (nizam) SMS/CALL: 013-5190208 (nizam) Beli lebih dari 5 botol dapat diskaun dan free postage. Pakailah sekeluarga,bantu kawan kawan anda,malah jana pendapatan hebat dengan Kasturi Syifa' ini. Beli banyak dapat lagi banyak diskaun. Minat berniaga? ADA DISKAUN HEBAT UNTUK PENGEDAR YANG MINAT BERNIAGA PART TIME ATAU SEPENUH MASA. Bagi yang berminat menjadi pengedar Kasturi Syifa' yang baru daftar (pertama kali membeli), Pakej adalah: 1.termasuk 20 botol kasturi syifa, 2.250 keping Flyers 3.1 Banting/Banner (Panjang).
Modal menjadi Pengedar RM 550 / RM 590 (sabah/swk). Pengedar mendapat: 20 KOTAK Kasturi Syifa' / As-Syafi (kotak merah) / Al-Kafi (kotak hijau) / Al-Muafi (kotak biru) ditambah dengan 1 Set 250 keping FLYERS) dan juga 1 Banting/banner 2X5" SMS/CALL: 013-5190208 (nizam)

No comments:

Post a Comment